DecoMecor

کلینیک ساختمانی و دکوراسیون

DecoMecor

کلینیک ساختمانی و دکوراسیون

مدل روشویی سنگی پایه دار

روشویی سنگی پایه دار در طرح های بسیار شیک و لوکس

روشویی سنگی این روزها برای مصرف کننده و بازاریان مورد توجه قرار گرفته است، روشویی های سنگی از مدل های چینی و پرسیلنی گران تر است و ارزش بالا تری نسبت به بقیه دارد. چرا که مدل های روشویی سنگی می توان سرویس حمام و سرویس بهداشتی شما را شیک و زیبا کند. در این مقالهما به معرفی روشویی های پایه دار می پردازیم.

روشویی های سنگی پایه دار برای فضای خانه ی که کمی محدود است مشکل ساز است زیرا آپشنی برای پنهان کردن لوازم حمام و دستشویی در اختیار نمی گذارد ولی این عامل باعث نمی شود که روشویی سنگی پایه دار تولید نشود بلکه باعث شده طراحی های متنوعی برای این نوع روشویی در نظر گرفته شود.

سنگ مناسب برای روشویی کدام است؟

انتخاب بهترین سنگ برای سطح روشویی  شاید کمی سخت باشد. و اما امروزه در بازارروشویی ها با انواع مختلف سنگ عرضه شده است.که با هر سطح مالی می توان نسبت  به سلیقه خویش خریداری کرد.

سنگ مناسب برای روشویی

و سنگ های مورد استفاده در ساخت روشویی سنگی:

  • سگ گرانیت
  • سنگ کوارتز
  • سنگ مصنوعی
  • سنگ مرمر
  • سنگ مرمریت
  • سنگ توارتنمدل روشویی سنگی پایه دار

چند مدل از روشویی های پایه دار

هر سه مدلی که در شکل های زیر مشاهده می کنید از نوع مدل روشویی سنگی خود ایستا و مستقل هستند. طرح این روشویی های لوکس و زیبا توسط فردی بنام مارکو پیوا انجام شده و اصالتی ایتالیایی دارد. جالب اینجاست سنگ مرمری که روشویی ها با آن ساخته شده از جزیره مشهور سیسلی ایتالیا استخراج شده و همین مورد این محصول را صد در صد ایتالیایی کرده است. وقتی صحبت از مدل روشویی سنگی لوکس می شود، نمی توان چیزی را بالاتر از سنگ مرمر تصور کرد، سنگی با زیبایی شگفت آور و الگوهایی که هیچوقت تکراری نمی شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 



+ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.