DecoMecor

کلینیک ساختمانی و دکوراسیون

DecoMecor

کلینیک ساختمانی و دکوراسیون

انواع روشویی سنگی

انواع روشویی سنگی سرویس بهداشتی در خانه های امروزی!

زمانی که می خواهید برای سرویس بهداشتی خود روشویی سنگی جدیدی بخرید، قطعا انتخاب برایتان مشکل است. تنوع بالا و مدل های تازه ای که در بازار وجود دارد، درست است مدل ها و طرح های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند ولی از طرفی برای شما دشوار است که بدانید کدام روشویی مناسب فضای سرویس بهداشتی شما است. دکومکور با مشاوره گروه تجهیزات بهداشتی شما را در انتخاب روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی راهنمایی می کند. 

اولین موردی که برای انتخاب روشویی مناسب ، ضروری است، فضای سرویس بهداشتی است. آیا آن را برای اتاق مستر می خواهید؟ یا برای دستشویی اصلی خانه؟ یا برای حمام؟ اینکه چه کسانی از آن استفاده می کنند و ابعاد فضای سرویس بهداشتی چقدر است از اهمیت زیادی برخوردار است.


۱- روشویی سنگی بدون لبه


این نوع روشویی درون کابینت قرار می گیرد. لبه این نوع روشویی درون کابینت فیکس شده است. بر اساس ضخامت سطح رویی و پیشخوان کابینت در سرویس بهداشتی، عمق روشویی مشخص می شود. روشویی بدون لبه ظاهری ساده، یکدست و پاکیزه دارد چرا که ماهیت کاسه روشویی با یک نگاه به چشم نمی آید. به دلیل این که شیر آب درون کابینت و در واقع درون روشویی به شکل مستقیم قرار می گیرد، کمترین هدر رفت و ریزش آب به کف سرویس را خواهد داشت. طبق گفته گروه تجهیزات بهداشتی کارنو به دلیل سادگی تمیز کردن و شستشو در روشور بدون لبه، این مدل برای دستشویی خانواده و مهمان مناسب است.


۲- روشویی سنگی لبه برجسته


روشویی لبه برجسته یکی از معمولترین روشویی ها در سرویس بهداشتی است. همانطور که از اسم این مدل روشویی مشخص است سطح آن از روی کابینت بالاتر آمده و برآمده است. در بسیاری از مدل های روشویی سینک داخل کابینت و کانتر کار گذاشته می شود و فقط لبه سینک بالاتر از کابینت قرار دارد و نمایان است. لبه سینک می تواند بسیار نازک بوده و یا ضخیم تر و حجیم تر از حالت قبلی باشد. نوع لبه روشویی به انتخاب شما بستگی دارد. انتخاب روشویی با لبه برآمده زیبایی خاصی در جوار متریال دیگر دارد. زمانی که از کابینت چوبی و یا متریال دیگر در کنار سنگ روشویی استفاده کنید، ترکیب خاص و زیبای آن را خواهید دید. نصب روشویی لبه برجسته بر روی کابینت ساده تر بوده و هزینه کمتری هم دارد.


۳- روشویی سنگی دیواری


این مدل روشویی مستقیم بر روی دیوار نصب می شود و نیاز به کابینت الزامی نیست. ظاهر روشویی دیواری ساده بوده و در سبک دکوراسیون مینیمالیستی قرار می گیرد. روشویی دیواری به دلیل اینکه نیازی به کابینت ندارد، فضای بیشتری را در سرویس بهداشتی برای شما باقی می گذارد، کفپوش بیشتر دیده شده و فضا را نیز بزرگتر جلوه می کند. برای اینکه روشویی دیواری را استفاده کنید، باید لوله های آب و فاضلاب را درون دیوار کار بگذارید تا زیبایی ظاهری فضا حفظ شود.

+ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.