DecoMecor

کلینیک ساختمانی و دکوراسیون

DecoMecor

کلینیک ساختمانی و دکوراسیون

گاز رومیزی یا گاز فردار ؟

انتخاب مناسب در خرید اجاق گاز

 آشپزخانه ها زیباترین و بهترین قسمت یک خانه هستند. هر جای خانه که باشد و هر شکلی که داشته باشد، وقتی بتوانید در آن غذا درست کنید، به اندازه کافی خوب است. آن چه که پخت و پز در آشپزخانه را تعریف می کند اجاق گاز است بنابراین پر اهمیت خواهد بود که یک اجاق گاز خوب داشته باشید که همه چیز را ساده‌تر کند و حتی شما را به پخت و پز تشویق کند.

ویژگیهای گاز رومیزی (صفحه ای):

◼ استفاده بهینه از کابینت ها:
گازهای رومیزی به شکل تخت و نهایتاً قطر ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر در سطح، تولید می شوند که این ساختار باعث می گردد مشتری بتواند از فضای کابینت زیر گاز رومیزی به عنوان کشوهایی متنوع استفاده نماید و در نتیجه سطح اشغال کابینت ها نسبت به وقتی که گاز فردار می خریم، به مراتب بیشتر خواهد شد.
◼ کم حجم بودن:
گازهای رومیزی نسبت به گازهای فردار بنابر طبیعت ساختاری آنها کم حجم، تولید می شوند و فضای حدوداً کمتر از یک مترمربع را اشغال می کنند. که این فضا سطح روی صفحه کابینت را می گیرد و نه تمام فضای آشپزخانه را.
◼ هارمونی بهتر با فضای آشپزخانه و هود:
معمولاً گازهای رومیزی با هود آشپزخانه در یک کادر تصویری دیده می شوند بنابراین زیبایی بیشتری را به دلیل ظرافت و هماهنگی بالاتر با هود، سبب می گردند.گازهای رومیزی شیشه ای در این زمینه شکیل تر و زیباتر به نظر می رسند زیرا اغلب هودها با توجه به ویژگی شیشه ای بودنشان، تجربه هارمونیک و هماهنگ تری را به نمایش می گذارند.
از آنجائیکه چشم انسان در برخورد با اشیاء عادت به کادر بندی دارد. این مورد در خرید گاز رومیزی و ترکیب اش با هود بیشتر به چشم می آید و پس از نصب کادر زیباتری در معماری داخلی آشپزخانه ها بدست می دهد.
◼ وفور قطعات در زمان تعمیر:
قطعات گازهای رومیزی راحت تر از دیگر انواع فردار یافت می شود و در صورت نیاز به تعمیرات دسترسی به لوازم مورد نیاز برای تعمیر آنها به سادگی امکانپذیر است.
◼ تعمیرات ساده و سریع:
گازهای رومیزی نسبت به گازهای فردار به مراتب ساده تر و سریعتر تعمیر می شوند و دسترسی به قطعات آنها به سهولت انجام می گیرد.

گاز رومیزی


ویژگیهای گازفردار یا مبله:

◼ عدم شکستگی شیشه ها:
در گازهای فردار معمولاً به ندرت شکستگی قسمت های درب شیشه ای رخ می دهد. در حالیکه در گاز رومیزی شیشه ای، احتمال شکستن شیشه رویه گاز وجود دارد.
◼ فردار بودن:
داشتن فرِ این نوع گاز ما را از خرید فر دیگر و اشغال فضایی مجدد و نیز هزینه ی مجزا، بی نیاز می کند. معمولاً پخت و پز با گاز فردار آسانتر از فرهای توکار موجود در بازار است.
◼ قدرت شعله بالا:
به دلیل نحوه عملکرد و ساخت گازهای فردار، این نوع گازها قدرت شعله بالاتری نسبت به گازهای رومیزی دارند.
◼ استحکام بالا:
گازهای فردار به لحاظ ساختار ظاهری و شکلِ تولید آنها دارای استحکام و قوام بالاتری نسبت به گازهای رومیزی هستند.


گاز رومیزی یا گاز فردار ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.