DecoMecor

کلینیک ساختمانی و دکوراسیون

DecoMecor

کلینیک ساختمانی و دکوراسیون

پانل ضد رطوبت چیست ؟

 الیاف و متریالی که در این پانل ها به کار رفته به گونه ایست که رطوبت باعث تخریف بافت های داخل آن نمی شود و این وجه تمایز میان پانل هایی است که در اتاق و پذیرایی کار می شود. این پانل ها برای سرویس های بهداشتی مناسب می باشند و بهتر است در فضای مورد استفاده تهویه تعبیه گردد تا حتی الامکان رطوبت بیش از حد در فضا در مدت زمان طولانی موجود نباشد. 

پانل های مقاوم در برابر رطوبت (MR) همانطور که از اسمشان بر می آید در برابر رطوبت مقاوم هستند.

در فرآیند طراحی امروزه حمام، یکی از نقاط مهم انتخاب موارد مناسب جهت ساخت دکوراسیون است. برای مدت طولانی دکوراسیون سنتی ؛ کاشی, که برای قرن ها هیچ تغییری در زیبایی شناسی و خواص ضد آب وجود نداشته استفاده میشده است . امروزه پانل های دیواری مقاوم در برابر رطوبت، مواد نسوز کاملا جدید با تمام ویژگی های لازم برای تنظیم سوئیت های حمام آتی استفاده میشوند .


انواع پانل ضد رطوبت کدامند  ؟

 

پانل ضد رطوبت گچی 

پانل ضد رطوبت سیمانی ( صفحات سیمانی مسلح) یا AQUA Panel




پانل ضد رطوبت



کاربرد پانل ضد رطوبت 

 

این محصول در دکوراسیون داخلی برای ساخت استخر و سونا و طراحی سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این پانل های شرکت کناف برای طرح های نامنظم سقفی مانند پانل گچی معمولی مناسب است و می توان طرح های دکوراتیو را با آن اجرا کرد.

 

انواع پانل ضد رطوبت گچی چیست ؟

 

پانل های گچی کناف صفحاتی  هستند که  هسته گچی با ترکیبات مخصوص داشته  و سطح و لبه های طولی آنها با نوعی از کاغذ محکم مخصوص ، پوشانده شده است . پانل های روکش دار گچی کناف در چهار تیپ تولید و به بازار عرضه می گردند.
 

پانل معمولی یا RG

پانل مقاوم در برابر حریق یا FR

پانل مقاوم در برابر رطوبت یا MR

پانل مقاوم در برابر حریق و رطوبت یا FM

 
انواع پانل ضد رطوبت دکوراسیون داخلی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.